fredag 25 april 2014

Bröllop

Jag fick två beställningar till samma bröllop i januari och korten gjordes enligt beställarnas önskemål. Det lilla brudparet i krympplast är en stämpel från Kortmakaren. Namnen skrev jag ut på datorn.
Det andra kortet är utan stämpel som ni ser. Jag fick användning av ringar som legat i lådan länge och rosorna var från början vita och färgade med copics. Papperet är embossad men syns inte så bra.



 Vårt bigaråträd blommar nu för fullt och jag bara undrar var alla insekter finns för pollinering. Helgen ska visst bjuda på varmt och soligt väder så jag hoppas att det kommer att surra ordentligt kring blommorna.

1 kommentar:

Muffin sa...

Åh, vilken bra idé med krympplasten till brudparet! Jag har beställning på ett bröllopskort men var tusan är min krympplast.....